RAHSIA SULIT...

Berbini lebih bukan senang tapi nda juga terlampau susah. "Ada beras tiada guna kalau tidak karas!" itu kata pepatah orang Sabah. Tau kan apa yang dimaksudkan dengan "Karas" (keras). Itulah bah...barang sulit lelaki. Nama lainnya kalau di Sabah - "burung". Sebab itu ada slogan dulu-dulu bilang "MAIN KAU BURUNG"...

Artikel saya ni macam lucah tapi harus ditulis sebab...manalah tau ada yang angan-angan mau ikut jejak langkah abang Awang yang bernasib malang TERKHAWIN tiga ini. Perlu keras! Itulah rahsia No.1. Kadang-kadang nda da beras pun okay, jangan tidak dapat yang keras. Its fact you know...Kadang-kadangkan, ada masa-masanya giliran tidak kena pakai sebab semua mau! Nah, inilah cabaran paling besar terpaksa ditempuh oleh lelaki malang macam saya. Tapi....he..he..he...kalau masih boleh mengeras, "on" saja bahhh...

Aku tau, pembaca mau tau rahsia bikin keras dan lama mengeras. Itu ada tips bah. Orang-orang tua ada banyak petua. Tidak bagus saja cakap di sini. Aku tau pembaca perempuan pun ada baca. Yang penting aku dah cakap rahsia utama kalau mau berbini 2,3,4..

Okay lah, curi-curi saja aku memblog ni. Malam jumaat bah ini. Baru selesai laksanakan tugasan di rumah No.3 (bini no.3)...Anak-bini sedang nyenyak tidurrr...

MALANGNYA NASIBKU???...

7 comments:

  1. wuaaaaakakakakaka. kau mimang starring. suka sa baca tulis2 dan kalintung mu ini bah. ko send bah pigi emel saya apa rahsia dia... kasi karas laaaaaama.

    ReplyDelete
  2. sdr yus yang bertnya, sebagai permulaan: JAGA KESIHATAN...elak minum es batu, elak mandi larut malam, cukup tidur (tapi kalau dah berbini nanti, JANGAN TIDUR SEBELUM MENIDURI ISTERI/ISTERI2MU...

    ReplyDelete
  3. Waa....... memang pengalaman la bah ini... bikin geli2 hati ada jugak, tapi memang inilah realiti yang kita kena tau, nda begitu abg Muslihat??? Kelintungan mu ni jenis kelintungan yang berisi...Hehehe.. Hidup Abg Awang..

    ReplyDelete
  4. hahaha... ayat kau ni adaaa saja taling dia bah. jangan tidur sebelum meniduri isteri arrr. patutlah cair semua perempuan oleh ko ni. Bah... apa lagi petua?

    ReplyDelete
  5. setakat ni, tips terakhir tu ada saya amallah bang. hehehe. tugas tetap tugas. Anak muridku Ltm Mus., ingat perintah pegawai senior: "LAKSANAKAN TUGAS". Awak kena jawab: " TUAN!"...hmm, teringat aku masa askar dulu. Rindu juga bah...(lari tajuk sudah ini. Maaf ya Abang Awang...)

    ReplyDelete
  6. ...cuma saya cadang, tolonglah. Saya ulangi: PLEASEEE... ganti gambar awek yang seksi pakai baju putih nipis itu. Nda selesa aku membaca, macam mau kerling-kerling jaa tengok dia. Aduiii...psiko btl abang Awang ni. Macam tau-tau saja PENYAKIT kaum lelaki. TUKAR YAA...

    ReplyDelete
  7. aik naaa ko yus macam berminat ini barangggg ... d doakan agar kejadian niat tersebut. tapi itula kata2 urang berpangalaman taling tatap ada...kakakak

    ReplyDelete