USIA BUKAN PENGHALANG...

Terus terang, saya dah berumur tapi masih sihat dan masih mampu........
I'm 49 years old. Old man? No Laa...semua anak buah saya cakap saya kenampakan masih muda. Bini muda saya pun akui....saya masih perkasa...

Lama sudah saya intai-intai staf saya main blog. Minat tapi tak tau nak buat sehinggalah saya minta ajar dengan anak buah saya yang memang ambil jurusan ICT di universiti. Easy rupanya. Just 3 simple steps. Ingatkan susahlah sangat. Susah lagi nak kawin dengan bini ke-3 sekarang ini.

Yaaa...terus-terang saja. Bang Wang ni dah...ehem...ehem...
Niat abang bukan nak melaram dalam blog tapi nak sharing pengalaman sebagai lelaki kepada kaum lelaki muda. Bukan abang nak ajar mereka berkhawin 2,3,4 tapi sekadar mengajar kemahiran-kemahiran tertentu.

Blog ni kira untuk kaum lelakilah tapi siapalah saya untuk menghalang kaum perempuan mengunjungi blog abang yang tidak secanggih mana ni...
TERSERAH PADAMU....
ABANG OKAY SAJA...

5 comments:

  1. Salam dan selamat membelog kepada abg Awang Muslihat...

    Tiga sudah ka?? Ada kusung lagi tu... hehehe.. Gurau..

    Salam perjuangan...

    ReplyDelete
  2. Main kau janggi tu lama suda aku inda dingar. Mau pupus suda tu. Ada lagi satu, main kau burung.

    ReplyDelete
  3. wang, unik juga blogmu ini. harap betul-betul banyak muslihat yang boleh kami belajar. Syyyy....

    ReplyDelete
  4. 49 tahun?? Awang Muslihat bukan tua cuma dilahirkan lebih awal sahaja... :)

    ReplyDelete
  5. ong...onggg...ogggg
    siuk pala blog abang ini. panat-panat manyalak rehat-rehat dulu baca muslihat abang. ALAPPPP....

    ReplyDelete