DOA PENDAMAI ISTERI....

Petua berbini banyak!
Disamping kemahiran buat ayat, buat aksi dan buat muslihat, seperkara lagi yang boleh membantu suami malang yang berbini banyak ialah ILMU KEBATINAN atau MISTIK.

Percaya atau tidak, saya memang percaya sebab dah terbukti. Ada doa untuk menundukkan isteri, ada doa untuk melemahkan isteri, ada doa untuk.....ada banyak doa. Saya kira bertuah sebab kebetulan ada belajar sikit-sikit. Dan terus terang ada saya pakai semasa proses mendapatkan isteri ke-2 dulu. Syyyy....

Doa tersebut tidaklah boleh saya paparkan di sini. Nanti disalahguna mainkan anak dara orang. Kalau dikawin ok, kalau dimain-main saja, abang yang berdosa. Cuma...kalau yakin, belajarlah dari beliau-beliau yang pandai.

sebenarnya ada banyak ilmu termasuk pugai/pengasih dan minyak pengasih seperti PUGAI/MINYAK BALABAK....tapi saya tak syorkan sebab ianya 'PANAS" dan kurang baik dari sisi agama. Amalkan saja doa para ulama/nabi/sebagainya yang diharuskan dalam agama.

INSYAALLAH MUJARAB....
Apa anda rasa? Syok? Enjoy?
NAH! KENA "PUGAI" SUDAHHH....

2 comments:

  1. aiya. ko kasi send tu kumat-kamit dia bah p emel aku. buli ka?

    ReplyDelete
  2. aku baru balik dari Ranau. Anak kawan saya khawin. kawan NGO Sabah. Ini kawan ada faight sama Awang Selamat. Cuma dia baru angan-angan mau kawin ke-3. adakah patut dia cakap begini: "aduiii tuan, penat saya mengurus. Kalau saya yang kawin, nda apa juga..." Kemudian kami sama=sama ketawa.

    ReplyDelete